Բաքուն դիտարկում է Հայաստանի հետ սահմանին երկաթուղային գիծը վերականգնելու հարցը՝ ի պատասխան վրաց-ադրբեջանական սահմանին լարվածության

Ադրբեջանցի վարորդները սեպտեմբերից ի վեր Վրաստանի սահմանին բախվում են համակարգված կասեցումների. որոշ բեռնատարներ ամիսներ շարունակ չեն կարողանում մաքսազերծվել, իսկ Վրաստանի իշխանությունները չեն ցուցաբերել ո՛չ քաղաքական կամք, ո՛չ էլ կառավարման կարողություն խնդիրը լուծելու համար, հաղորդել է Minval Politika-ն՝ հղում անելով աղբյուրներին:

Ադրբեջանն արդեն սկսել է գնահատել իր սեփական հնարավորությունները՝ այլընտրանքային լոգիստիկ առանցք ստեղծելու համար: Խորհրդային տարիներին կար երկաթուղի, որը կապում էր Բաքուն Ղազախի հետ, այնուհետև շարունակվում էր դեպի Իջևան: Բաքուն ներկայումս քննարկում է այս հատվածի վերականգնման հարցը՝ ներկայիս Ղազախից մինչև Հայաստանի հետ ենթադրյալ սահմանը:

Լրատվամիջոցի համաձայն՝ այս հատվածի հնարավոր վերականգնման տեխնիկական պարամետրերը, արժեքը և ժամկետները ուսումնասիրվում են, ինչը թույլ կտա տարանցիկ երթևեկության որոշ հատվածներ դուրս գալ Վրաստանի վերահսկողությունից։ Այնուհետև բեռները կարող են հատել սահմանը ճանապարհով և ավելի խորը շարժվել դեպի Հայաստան, ինչը ժամանակակից լոգիստիկայի տեսանկյունից լիովին իրագործելի լուծում է։

Միաժամանակ, ուսումնասիրվում է լիարժեք ավտոմոբիլային երթուղիների տարբերակը։ Երթուղին դեռևս վերջնականապես որոշված ​​չէ. քննարկվում են այլընտրանքային միջանցքները և դրանց տնտեսական կենսունակությունը։ Սակայն այն փաստը, որ նման քննարկումներ են տեղի ունենում, խոսում է գլխավորի մասին. Ադրբեջանը դադարել է Վրաստանի տարածքով տարանցումը դիտարկել որպես միակ կամ անխուսափելի ուղի։

«Այսօր Թբիլիսին կանգնած է պարզ ընտրության առաջ՝ կամ ինտեգրվել տարածաշրջանային համագործակցության նոր մոդելին, կամ հետևել, թե ինչպես են ձևավորվում երթուղիները, որոնցում իր ներկայությունն այլևս անհրաժեշտ չէ», — գրված է կայքում։

Լրահոս